کوادکوپتر ارزان فقط در درناتوس
نوشته شده توسط : bigdanesh

یکی دیگر از کوادکوپترهای تفریحی وحرفه ای که توسط کمپانی Cheerson  طراحی و تولید شده است کوادکوپتر CX-۳۵ می باشد . این دستگاه با وجود قیمتی که دارد از ویژگی های زیادی برخوردار می باشد امکانات این کوادکوپتر به حدی است که می توانید برای مصارف شخصی و یا حتی فیلم برداری و عکاسی نیمه حرفه ای از آن بهره ببرید .

سایز و جنس بدنه دستگاه

سایز این کوادکوپتر ۵۰*۵۰  است که یک سایز استاندارد برای چنین پرنده هایی است این سایز باعث خواهد شد شما این پرنده را تا برد ۳۰۰ متریاز خود دور کنید و آن را با چشم ببینید .

جنس بدنه این پرنده از پلاستیک فوق العاده باکیفیت و منعطف تهیه شده است و همین مورد باعث شده است این پرنده تقریبا ضد ضربه به حساب آید از طرف دیگر ملخ ها و بازو های کوادکوپتر CX-۳۵ دارای مقاومت و توانایی بسیاری است تا جایی که اگر این پرنده به جایی کوبیده شود آسیب چندانی نخواهد دید .

موتور و رادیو کنترل

موتور این دستگاه از نوع براش می باشد و همین مورد موجب قدرت و ثبات پروازی این پرنده را چندین برابر خواهد کرد ، از دیگر ویژگی های این دستگاه رادیو کنترل توانای آن می باشد که دارای ۸ کانال است و دارای دو حالت پروازی است ، سیستم فرکانس  آن ۲.۴ GHZ است . برد رادیویی پرنده ۵۰۰ متر است ، نحوه قرار گرفتن دکمه های بر روی این کنترل بسیار عالی و هوشمندانه است به گونه ای که کار را برای کاربران خود ساده تر کرده است و کاربران به راحتی بر روی این دکمه ها تسلط دارد .همچنین جالب است بدانید که این رادیو کنترل دارای یک دسته نگهدارنده است ، این دسته زمانی که رادیو را بر روی زمین قرار می دهید میتواند همانند یک پایه عمل کند .

مانیتور و رنگ و نحوه قرار گیری کلید های دستگاه

رادیو کنترل این پرنده دارای یک مانیتور است که این کنترل را حرفه ای تر نشان می دهد . مانیتور ۶٫۵ اینچی با وضوح تصویر بسیار بالا و سیستم ارسال تصویر ۵٫۸ گیگا هرتزی با برد حدود ۲۰۰ متر از دیگر خواص این دستگاه به شمار می رود .

کمپانی سازنده کوادکوپتر CX-۳۵ این پرنده را در یک رنگ مشکی طراحی و تولید کرده است چرا که رنگ مشکی مورد علاقه بسیاری از کاربران می باشد .

کلید های هوشمندانه رادیو کنترل به این صورت است که کلیدهای عکاسی و تصویر برداری در سمت راست پایین قرار دارند ، کلیدهای تنظیم سرعت و تنظیم کانال گیرنده ارسال تصویر و کلیدهای تیکاف و لندینگ نیز در وسط تعبیه شده اند ، کلیدهای تنظیم و تریم دستگاه نیز در اطراف رادیو کنترل قابل مشاهده هستند ، دکمه تنظیم و حرکت زاویه دوربین و گیمبال در قسمت بالا سمت راست و بالا سمت چپ گوشه ها قرار گرفته است .

قابلیت تثبیت ارتفاع و نحوه پرواز مولتی روتور

این پرنده قابلیت تثبیت ارتفاع در یک نقطه ثابت را دارا می باشد و همین مورد توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است لازم به ذکر است کوادکوپتر CX-۳۵ ویژگی های بسیاری را دارا می باشد که نوع خود جز حرفه ای ها و شگرفی های کواد محسوب شده است .

نحوه پرواز این مولتی روتور به این صورت است که در ابتدا باید دکمه تیکاف را بفشارید با این حرکت پرنده به صورت خودکار از زمین تیکاف کرده و تقریبا در فاصله ۱ متری از سطح زمین قرار می گیرد و سپس بعد از آنالیز و بررسی موقعیت پروازی ، مجدد تا فاصله ۲ متر از سطح زمین قرار گرفته و آماده فرمان دهی و هدایت از سوی کاربر یا خلبان خود قرار خواهد گرفت .

خصوصیات دوربین این دستگاه

دوربین این دستگاه ۵ مگاپیکسل HD  می باشد که در نوبه خود یک دوربین بسیار با کیفیت خواهد بود همچنین این دوربین دارای یک رم ۲ گیگابایتی است که تا ۳۲ گیگابایت نیز قابل ارتقا می باشد ، شما به راحتی با استفاده از این دوربین می توانید تصاویر و ویدئو های بسیاری را در اختیار داشته باشید .این پرنده قادر به حمل انواع دوربین های ورزشی ، شیائومی ، اسپورت کم و گوپرو تا وزن ۲۰۰ گرم می باشد . همچنین وجود یک مانت لرزش گیر با کیفیت در این پرنده باعث شده است لرزشهای ناشی از حرکت کوادکوپتر را جبران کرده و تصاویر صاف و شفافی برای شما ثبت نماید . از طرف دیگر کوادکوپتر CX-۳۵ دارای یک گیمبال تک محوره نیز است . ( گیمبال وسیله یا ابزاری است که توسط آن میتوانید زاویه لنز دوربین را تغییر دهید این وسیله در انواع مختلف ساخته و ارائه شده که در سه نوع ۱ محوره ۲ محوره و ۳ محوره و برای انوع دوربین با وزنها و ابعاد مختلف ساخته می شود) گیمبال cx۳۵ قادر است تا زاویه لنز دوربین را به بالا و پایین تغییر جهت دهد .

سیستم بازگشت به خانه

یکی دیگر از ویژگی های مهم این دستگاه سیستم بازگشت به خانه است ، با توجه به برد رادیویی این دستگاه ، چنانچه پرنده از این فواصل فراتر رود و شما قادر نباشید پرنده را با چشم ببینید ، می توانید با فشردن یک دکمه که با نام بازگشت به خانه است این پرنده را به نزدیکی خود بازگردانید ، لازم است بدانید این پرنده جی پی اس ندارد و سیستم بازگشت به خانه آن به پیروی از قطب نمای دقیق آن عمل میکند که امکان دارد در هر بار بازگشت ۲ الی ۳ متر خطا داشته باشد

باتری و جایرو ۶ محوره

باتری کوادکوپتر CX-۳۵ از نوع Lipo ۱۳۰۰ MAH ۷.۴ میلی آمپری می باشد که چیزی در حدود ۱۰ تا ۱۲ دقیقه  پرواز را برای شما فراهم میکند . با خریدن باتری یدک میتواند مدت زمان پروازی بیشتری داشته باشید . مدت زمان شارز مجدد باتری حدودا ۴۰ – ۶۰ دقیقه است.

در کوادروتور CX۳۵ از یک میکرو پروسسور بسیار قدرتمند که نقش جایرو را ایفا میکند استفاده شده است . این جایرو ۶ محوه ثبات بسیار دقیقی برای پرنده شما فراهم میکند .

محتویات داخل جعبه کوادروتور CX۳۵ :

( کوادکوپتر – شارژر – باتری – کنترل و مانیتور ۶.۵ اینچی – دفترچه راهنما – دوربین ۵ مگاپیکسل HD – رم ۲ گیگ و رم ریدر – محافظ ملخ – پایه لندینگ گیر – پیچ گوشتی )

 

منبع : درناتوس | فروشگاه اینترنتی | کوادکوپتر





:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: